Monday, May 31, 2010

蜗牛

很久没有听周董的‘蜗牛 ’。。。 今天早上心情还很好的。。。回到家,不懂被什么影响了。。。变得有些暴躁。。。

听了
'蜗牛 ' 。。。深感自己的心情,很像他唱的。。。

该不该搁下种种的壳

寻找到底哪里有蓝天

随着轻轻的风轻轻的飘

静得像都不敢歇忑

我要一步一步往上爬

等待阳光静静看着它的脸

小小的天有大大的梦想

重重的壳挂着轻轻的仰望

我要一步一步往上爬

在最高点撑着夜往前飞 ye

让风吹干流过的泪痕

总有一天我要属于我的天

复杂的心情,都不懂要怎么释怀。。。

站在人生交叉路口,不懂要怎么样才好。。。

到底是自己在新的路口,没有尽全力? 还是在旧的路口,心里始终放不下? 忐忑不安的心,始终不知道自己想要些什么。。。

2 comments:

Cherry said...

this song also make me feel wat urs feeling r...i like this song 2...
ya la...really confusing,很无助...dunno which way we have to go?...is tat we make the right choice?...we may regret when make the wrong choice?...
我也是只徘徊在路口的小狗,不知要去何方?。。思绪混乱。。复杂。。烦恼。。还是自己杞人忧天?
有谁能很明确的告诉我。。。
我看,有排烦啦。。唉。。

Happy "Sam" said...

Don't worry ya ~~
Cherry and Peng peng ~
Belief youself !!

Choose the way you decide !!
Because no people know which way is good, correct and best !!!

Find the ways you love,
Keep standing .... and see see ..... which good and which not good ....
I can tell you forever .. you also will stand on there only lo ....

Like then go for it !!!
Life not many 10 years lo ...
Now is June 2010 lo ........

I think your blog almost said.. don't know how how how .. got some month lo ......

^_^
I support you !!
Go Go Go !!!